Senaste Inlägg

Pappi är på väg hit =)

Wiiiie, pappa är äntligen påväg hit, vilken tur och vilken lättnad, Var inte länge
jag var kvar här inte, men vad gör man om man inte trivs?! menmen, imorgon efter
skolan ska jag iallafall och kolla på en ny lägenhet, där det bara bor äldre, hoppas
den är fin och fräsh! Sen efter visningen ska jag och träna boxercize med bea:D

Och inte bara det, pratade med Albin nyss om kolhydrater osv, på tal om det ska jag
börja med mina naturdiet shakear igen, dock är dom dyra, men det är värt det!
Och sen ska jag testa en diet som Albin tipsade mig om, den verkar funka för många
till honom har sagt att den funka för dom, och genom den skulle man tydligen
gå ner 4-7kg/ vecka, om det funkar vore det ju perfekt :)




2 Kommentarer

Postat av: Anonym den 2011-01-16 @ 15:18:59

alltså ida, varför tränar du inte och äter normalt?!



och slutar med alkoholen. fan du kommer gå ner då om du inte håller på med massa skitmat och sånt!



liksom hur svårt är det?

frukost: 1 dl yoghurt (lätt,naturell) med lite hallon i.

Lunch: du kan äta sallad och typ lax, kyckling, och bara ta lite.

Middag: om du tränat kan man ta kesella med bär.

Sen givetvis vatten och frukt. och sen verkligen träna typ 4-5 ggr i veckan, och köra 100 situps innan man lägger sig.



Det kommer funka. Jag har gått ner, jag tar även lite fusktabletter, diet burn heter dom, och dom funkar verkligen, du blir piggare och mättare!

testa det ist!

Postat av: BeeaaH den 2011-01-16 @ 17:21:43
http://sandraahbeeah.blogg.se/

Det är inte hälsosamt att gå ner mer än 0,5 - 1 kilo i veckan! :P haha så du vet. :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback