Senaste Inlägg

Rättegången gick bättre än förväntat!

Ja det är faktiskt sant, rättegången slutade bättre än vad jag hade förväntat mig:)
Och jag är grymt glad/nöjd över dommen, vilket jag tackar väldigt mycket för!! 
Rättegången höll igång i ungefär 3 timmar, men det gick
väldigt fort må jag säga, det va grymt skönt o få det överstökat:)

Sen efter rättegången blev det hem och få i sig lite mat:) Sen blev det in och träna idag,
körde kondition idag, så sprang/joggade en mil på löpbandet, bra ida bra gjort:D
Sen hämta Daniel upp mig och vi hämtade Diesel, för han har pratat grymt länge
att han vill träffa han så nu fick han det:) Så nu har Daniel precis åkt, och nu sitter jag
och funderar på om jag ska slänga upp på bloggen om vad jag handlade på ikea igår
när jag var där, blev dock inte mkt bara lite små grejor.. Ni får se sen;)


0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback