Senaste Inlägg

Tog "ledigt" idag, bea också!

Att vakna upp på ett hotell är nog det bästa som finns, sköna sängar, god frukost,
bra personal och bra/fina rum? Kan det bli bättre:) Som sagt sov på scandic inatt så
jag fick vara lite för mig själv, sköönt att få ränsa tankarna! Möte även upp min bea bus
imorse gick dock och åt mc toast på mc donald, INTE OKEJ!! Gick jätte bra med min
diet men imorse hade jag glömt dieten hemma så va tvungen o få i mig kalorier:(
Men inte igen säger jag bara för min mage är helt uppsväld :O Inte skönt..

Under dagen har vi hunnit tränat, ett skönt och lagomt pass idag, tog 1,5 timma ungefär:)
Sen blev det upp på stan med bea & sandra dom skulle käka palette och jag kolla på,
inga onyttigheter här mera nu:) Sen blev det in på gina tricot en snabbis, hittade verkligen
ingenting, inga snygga vårkläder alls iår:O Så det blev ett par örhängen istället!



Och nu är jag äntligen hemma, eller har vart hemma i ungefär ca 1,5 timma snart.. När
pappi kommer hem så ska vi åka och hämta ut min klänning jag glömt och hämtat ut, och
han ska även betala den, snällt va? :) hihi.. Ni får se den senare, tjaaaao!


0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback