Senaste Inlägg

God morgon onsdag!

God morgon bloggen!
Tänkte börja med att berätta att jag är klar med skolan nu, skönt som satan:) Det ända jag ska göra är att åka dit nästa torsdag och hämta ut mina betyg, så man kan säga nu att jag har sommarlooooov:) Så skönt är det! Men tror nii jag fick sovmorgon för det?! Nej verkligen inte min hund kommer o väcker mig halv nio på morgonen och vill ut, så var bara att klä på sig o knalla ut :)

Och nu sitter jag med min frukost, och det blev kesella 1% och hallon. Mums är det den perfekta frukosten för folk som inte orkar göra något avancerat :) Så nu blir det fix och trix sen in till stan och glo ;) Träffa bea bus ev!

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback