Senaste Inlägg

sommarcider + färska jordgubbar=mums!

Idag har jag tvättat och städat, gjorde det imorse.. Och nu har jag nydligen kommit hem från stan, har gått på stan sen klockan två med bea:) Jag var tvungen att köpa mig ett par nya solglasögon pga att mina andra har försvunnit på något vis?!:S  knäppt men så äre! Sen köpte jag mig även en ring som jag nu inte alls gillar! menmen! Nu sitter jag iallafall på våran halv färdiga altanen och dricker sommarcider4,5% plus färska jordgubbar:) Mums säger jag nu är det sommar! :) Snart blir det att packa och göra sig iordning för troligtvis åker jag upp till Stockholm ikväll:) Men bara kanske ingenting är säkert för det kan bli sent, men vi får se;) I hope soo :)


0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback