Senaste Inlägg

Uppdatering vad som hänt under helgen

Kan börja med att jag har vart grymt upptagen i helgen plus att min dator har fuckt upp sig så den har vart inne hos grannen för en återställning osv så DÄRFÖR har jag inte kunnat bloggat :) Men nu är min dator hemma igen och den funkar som den ska:) Så nu ska ni få höra vad som hände i helgen;)
Fredag; Verkligen en slappdag hela dagen eftersom det var grymt tråkigt väder hela dagen förutom på kvällen då jag åkte till Bea som flyttat till hålan Östansjö.. Drog även hem ganska tidigt därifrån!
Lördag; Åkte tidigt ner till Mantorp, för er som inte vet vad som hände på mantorp denna helg så var det Gatebil, alltså bankörning med bilar :) Och där nere träffade man väldigt många som man kände igen, madde, sandra, mattias, tobias och massa fler:) vi hade jätte kul där nere.. Men Drog hem runt fyra tiden på eftermiddagen helt slut efter den dagen då jag typ bara ätit eller snarare bara druckit 3st monster energi burkar :) haha! Men en guld dag var det där nere! Sen när jag kom hem var det mys med Melker och Maja som var här :)
Söndag; Och idag har det bara bestått av soffhäng med Melker och Maja framför massa olika barnfilmer, chips och dipp:) Haha det var mys, saknades bara den bästa då:( Och nu har Melker och Maja åkt hem så nu sitter jag här med Diesel i våran ensamhet och har grymt tråkigt!

Nu har ni en liten "uppdatering" om vad som hänt i helgen, det kommer även upp lite bilder på det nu :) Dock inte alla för dom finns på min facebook, så lägg till mig där om ni vill se dom eller bara tjöta lite :D



0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback