Senaste Inlägg

1,5 h på stepmaskin!

Herregud har precis kommit hem och ätit, så snart ska jag hoppa in i duschen är det tänkt:) Idag körde jag 1,5h stepmaskin och fy helvete vad jobbigt det var, men första halvtimman hade jag ju sällskap av Sashli, roligt:) Fick även reda på att vi ska springa vårruset den 12maj, :D SKa bli grymt kul faktiskt, hoppas att vi får ihop till 60 tjejer/kvinnor från gymmet bara:) Efter stepen blev det lite körningar på olika strykemaskiner :) Skööönt var det!! Bra träning idag, dock utan sofia :(  Men jag är nöjd.. Förbrände totalt 600kalorier idag!!


1 Kommentarer

Postat av: Anonym den 2011-03-14 @ 20:37:02

Sorry gumman! Blir flera dagar vi kan träna =) //Sofiiiia


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback