Senaste Inlägg

ÄNTLIGEN

God morgon på er snyggingar;) Nu hoppas jag att min blogg äntligen fungerar som den ska. Har iallafall typ nyss vaknat, så nu blir det en morgon prommis med Diesel, han har verkligen blivit stor han väger redan 36kg!! Men men efter det blir det att göra sig iordning och sedan invänta mina föräldrar att dom ska komma hit, för det är lite papper om mitt abonemang som skulle fyllas i =)

Och äntligen säger jag bara, på onsdag har jag äntligen min iPhone 4, så som jjag har väntat, men fick veta varför igår, och det va för att vi glömt att skicka in papprena om att förnya mitt abonemang, haha smarta vi är va;) Men på onsdag är den min:D Och då ska Sofia få köpa min Xperia så som hon har tjatat, haha ;)


0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback