Senaste Inlägg

Bästa dagen på länge..!

Jag säger bara oj oj oj detta var den bästa dagen på grymt länge, började med att jag åkte in till sofia och novis.. vi drog till marieberg och där bestämde vi oss för att även förlänga våra naglar, och fy satan vad snyggt det blev, är väldigt nöjd.. Köpte även en fin ring (jag som sällan använder ringar) och sedan ett par solgalsögon som är förstora :D  Sen efter marieberg blev det dra till gymmet en sväng och prata lite protien med Tobbe :) Tack så mycket för tips och rådet jag fick :) Efter det blev det även att träna 1h stryka idag och höjdpunkten va att de sashli i 80-tals kläder:D grymt sexig va hon, dock fick jag ingen bild på henne :( Buhuuu .. Så min dag har vart grymt bra känner jag, mycket skratt vilket jag verkligen behövde kände jag..






1 Kommentarer

Postat av: jjjjj den 2011-03-03 @ 23:41:41

Äckel skaffa en egen stil, sluta härma alla andra. Vad tror personen i fråga säger när han/hon ser detta? Handlar nog bara om avundsjuka....


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback