Senaste Inlägg

Flytta aldrig till Göteborg!!

I lördags blev det som en inplusgrej så jag och T***** drog till Göteborg, men först åkte vi till Bollebygd, drog ett träningspass med en grym kille som heter Rickard, grymt stark är väldigt imponerad.. Och gymet var grymt bra också :) sen efter det blev det att göra sig iordning och åka in till Göteborg och äta på Texas long horn, det var grymt gott så det rekomenderar jag verkligen:) Sen blev vi guidade av rickard som inte hade en aning om hur man körde, mycket skratt var det :) Sen bar vi av hemmåt till örebro igen :) Jag hade grymt kul iallafall det är huvudsaken..  Kan iallafall säga att på resan ner mot bollebygd/göteborg så planerade vi att åka till Spanien i juni när ja slutat skolan, ska bli skönt :)

Och idag har jag typ inte gjort så mycket, har städat T***** lägenhet, eller han hjälpte faktiskt till, gick grymt bra sen så blev det att köpa mat, blev kött + sallad :) Vart grymt gott:) Och nu är jag äntligen hemma..


0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback