Senaste Inlägg

God morgon eller god middag?!

God morgon era snyggisar! Nu är det kanske inte morgon men mitt första inlägg idag iallafall.. Lite uppdate då, igår kväll åkte jag hem till calle balle sov kvar där över natten, mys! Var skönt att vara nästan på hemmaplan istället för att vara ute o fara!! Sen idag så har jag & Diesel haft besök av Maria och hennes sambo med deras hund Sally.. Så diesel och hon fick leka av sig lite.. Både jag o maria blev jätte glada över att det gick så bra mellan dom:) SÅ vi ska träffas fler gånger ;) Så nu ligger Diesel och snarkar som en tok, han är helt slut, haha.. Och nu sitter jag och väntar på mat blir fläskfilé och grönsaker :) Sen är det tänkt att jag o Diesel ska ta bussen in till Emelie och vovvarna, som vi skulle gjort igår men vilket inte blev av.. Så vi tar det idag också:)


0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback