Senaste Inlägg

Goood morgon :)

God morgon era snyggisar! herregud säger jag bara mitt alarm ringde imorse halv sju, rusade upp och klädda på mig för jag trodde det va måndag och då skulle min buss ha gått 6,40 skrek o härjade på pappa.. Sen säger pappa men Ida det är söndag nu inte måndag.. Och fy satan va arg jag blev på mig själv då:O Menmen ibland tar man fel.. Idag blir det iallafall att ev åka in till Sofia & Novis och busa lite, diesel följer troligtvis med:) Och någon gång under dagen kommer min blogg vara "nerlagd" pga designfixning :) Spännande o se hur den ser ut sen:D


1 Kommentarer

Postat av: Anonym den 2011-03-14 @ 10:28:52

Hade du inte flyttat? Tog du med dig pappa?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback