Senaste Inlägg

Min efterlängtade bebis!

Nu har äntligen min efterlängtade mobiltelefon kommit, plus mitt nya abonemang :) Det blev då en Iphone 4 har suttit och pillat på den i över tre timmar:D haha snacka om att fördriva tiden, så jag hann inte blogga när jag kom hem :/ Men nu passar jag på iallafall :) Och idag har dagen vart grymt bra, började jobba klockan sju, hade möte näst intill hela förmiddagen, fick då reda av mentor/rektor att jag kommer ligga på VG nivån i alla ämnen till sommaren:D Snacka om att jag är bäst ;)

 haha.. Sen så slutade jag vid halv tre tiden ungefär då blev det av att hämta min underbara prinsessa som nu ligger o snarkar som en stock i min säng :) Är ganska trött jag med faktiskt om jag ska va ärlig, ska ju faktiskt upp tidigt imorgon, vid sju tiden ungefär eftersom jag o tobbe ska åka till Sollentuna med Diesel som ska ställas ut:) Hoppas han går till finalen för han är ju en stilig liten kille !! Medans jag o Diesel är på utställningen ska Tobbe passa på att träna sålänge, för han är inte så intresserad om hundar, haha han är snäll som ställer upp o kör för jag har ju inge körkort :D


0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback