Senaste Inlägg

Skön dag =)

Vilken skön dag det har vart idag, var vindstilla imorse när jag cyklade till dagiset :) Vilket var grymt skönt jag behövde inte heller stressa, eller jo lite.. Glöme plånboken (suck).. Utöver det har det gått bra, nu är jag i skolan iallafall för att min handledare är på samtal med dom andra elevernas handledare :) Det ska hålla på till fyra, hmm två timmar vad ska jag göra tills dess tro?! Menmen jag kommer på något!

Efter det blir det in till stan och träna, blir 45minuter på stepmaskin idag, hoppas sofia testar den också mer än fem minuter iallafall, haha!! Sen blir det nog 1h på styrka :)  Skööööönt med lite träning, börjar faktiskt se lite resultat vilket är jätte kul och se..


1 Kommentarer

Postat av: Eleni från Göteborg <3 den 2011-03-15 @ 15:36:03
http://eleniflach.blogg.se/

Hej :) Ska vi följa varandra via blogkeen och bloglovin? Lägg till mig så lägger jag till dig direkt jag ser att du kommenterat!



Ha en go tisdag :) Puss Eleni



www.eleniflach.blogg.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback