Senaste Inlägg

Yes, I want it..

God morgon mina tuttiduvor :) Idag är jag ledig ifrån praktiken/jobbet vilket är skönt, blev nästan som en liten lång helg fast jag var i skolan igår ;) Imorse när jag vakna så titta jag ut genom fönstret och det snöar igen, men som tur är verkar det inte lägga sig.. Så är det sol imorgon så är snön borta vilket jag verkligen hoppas :) För nu vill jag ha sol och värme vilket jag vet att ja inte är ensam med o vill ha !!

Men men lite uppdatering ifrån igår då, åkte ner till garaget till Henrik, Simon, Gelo och Macke.. Trevligt trevligt var det, fick även lyssna på hur dom diskuterade hit o dit om hur dom ska "bygga ut en bar" där tills den 16:e april.. För ni har väl inte missat det?! Den 16:e april ska Speed Trap´s Cruisers ha sin vårfest och på scen spelar The go getters och det är såklart 18 års gräns där.. Leg kontroll vid insläpp! Grindarna öppnas klockan 22.00, för er som inte hittar så är det Industrivägen 8, Odensbacken.. Bara slå upp på www.eniro.se
Missa inte, det kommer bli galet! 


0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback