Senaste Inlägg

Alla vill vara bodybuilders men bara ett fåtal klarar av det!

Säger bara shit vilken jävla dålig kväll det va igår, va nykter igår pga att jag inte kan dricka nu
när jag tränar;) Menmen jag och bea åkte in på någon gratisfestival i Örebro, aldrig vart på
den, men de va bara massa punk:O Blää för sån musik säger jag bara! Så vi drog hem vid
tolv tiden, fick skjuss av beas mor:) Snällt! Så den kvällen dissar jag verkligen (N)
Vad gjorde ni igår kväll? :)

Men men nu är det en ny dag och jag har precis ätit min frukost, blev kesella med lite hallon!
 Mums, Blir att plugga någon timma nu sen ut och springa:) Wiie ska springa 8km idag är det tänkt:)


0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback