Senaste Inlägg

Fuck my teachers!!

Herregud vilken jävla morgon! Imorse när pappa kom in och väckte mig eller när han sa "ida det är dags att gå upp nu" då fick jag typ spel och sa "VA FAN DET ÄR SÖNDAG!!" då sa han nej det är måndag ida gå upp nu! Så hela morgonen vart förstörd pga av det! Nu är jag iallafall i skolan har lämnat in en uppgift på tio sidor, känner mig stolt:) Men sen kommer min fuckade lärare och säger att jag kommer få IG i en kurs!! Det sög ju balle, men hon sa att jag kunde ta igen det i trean :) Bra det iallafall..

Senare efter skolan idag blir det att möta upp bea bus och gå till Ungdomsmottagningen och tala lite skit med dom:) Ang min p-stav och såvidare:) Sen blir det träna skiten ur kroppen sen hem och fortsätta plugga :(


0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback