Senaste Inlägg

Home sweet home!

Yeeeeehy!!! Nu är jag äntligen hemma, vilken bra dag det vart idag:) Slutade tidigt idag så efter skolan blev det stan med hanna panna :) Hon skulle köpa en ny plattång.. Och tro det eller ej min vi hittade faktiskt en som verkar bra.. (fast hannas hår är ju speciellt, haha) Menmen nu är jag iallafall äntligen hemma och det var hur skönt som helst att ta av sig mina kilklackar jag gått i hela dagen, med det är bra träning;) Ja just innan jag åkte hem drog jag till gymmet och beställde en tid imorgon för att snacka ihop mig lite med Sashli =) Blir nog bra!! Men nu ska jag göra iordning något kääääk :) mums! Så vi hörs senare sexys ;)


2 Kommentarer

Postat av: Slaven den 2011-05-07 @ 17:01:59

Hej,



Kan jag få bli din moneyslave?

Postat av: Anonym den 2011-05-08 @ 20:24:46

du borde uppdatera oftare, går in på din blogg flera gånger om dagen så vill ha massor att läsa!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback