Senaste Inlägg

Det börjar närma sig..

Idag har jag vart hemma förutom imorse när jag va på körskolan eftersom jag hade en körlektion idag.. Och nu börjar det verkligen närma sig slutet och det går skitbra kan jag säga :) Jag är så glad att jag verkligen har valt rätt trafikskola, och min trafiklärare är super bra och har klockren humor.. :) Så efter bilskolan idag har jag bara vart hemma och gjort alla dagliga sysslor, laga mat, diska, tvätta, hänga tvätt, dammsuga osv :)
Och inte bara det, jag har glömt berättat att jag fick hem tandborsten blueillume igår, den som ska bleka sina tänder av att bara borsta dom:) Får vi se om den funkar, *hoppas det iallafall :)

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback