Senaste Inlägg

Good morning bitches!

God morgon på er!
Hoppas ni sovit gott för det har jag, dock lite för lite så imorse va inte den bästa starten på dagen om man säger så! Menmen nu blir det att ha webbdesign till halv elva sen slutar jag ju, och då blir det in till stan och ev träffa sofia och novis om jag hinner?! För klockan ett blir det dubbelkörlektion på körskolan:) Ska köra motorväg/landsväg.. Se vad min lärare säger om det då med tanke på att jag klarat av stadstrafiken (den värsta tycker jag) .. Menmen ha en bra dag! Ses sen, PUSS!

1 Kommentarer

Postat av: Anonym den 2011-11-28 @ 16:03:35

man kör landsväg före stadstrafik om du inte visste det, det kan du läsa i din körkortsbok! och nej din körskola gör inte annorlunda än alla andra körskolor, du bör nog kolla upp vilket steg du är på egentligen.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback