Senaste Inlägg

Har eran helg vart bra?!

Hallådär godingar!! =)
Hur har eran helg vart? Och vad gjorde ni?!
Själv så var jag ute på strömpan i fredags, sjukt mycket folk pga att det var lönehelg.. Men fyfan vilka jävla brudar som tror att dom är bäst på dansgolvet, *MORR*  Men jag hade iallafall skitskoj, träffade många "gamla" vänner man inte träffat på as länge! Vilket va grymt kul:) I lördags så blev det lugn helg med Melker & Maja mina små busungar, och idag (söndag) åkte dom hem:( Vilket såklart va tråkigt, men jag får troligtvis träffa dom till jul:)
Och inte bara det, jag beställde nyss hem en ny plattång, och den är självklart rosa vilket är min favoritfärg! Och den kostar liksom bara 200:- vilket inte är dyrt alls.. Grymt bra julklapp för er som inte vet vad ni ska ge era flickvänner/tjejkompisar och för er men inte den bästa ekonomin:) Ni köper den häääääär

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback