Senaste Inlägg

Stoffe Johansson!

Du är samtliga färger på livets palett och när något känns fel kan du vända de rätt, du kan texten och sången i alla min musik och för mig är du helt enkelt speciell och unik. Ja du har blivit min vän å jag vet var du står de är du som finns kvar när de andra går, jag önskar dig enbart lycka i livet och ber dig att inte ta allting för givet men en sak är säkert de lovar jag dig att alltid ska du vara viktig för mig!

Stoffe Johansosn äntligen har jag hittat både dig och ditt mobil nummer, så som jag har letat efter det i två hela år. Du anar inte hur himla mycket alltså, men nu har jag kämpat och har verkligen fått tag i det! Du är den bästa vännen som någonsin finns :)  Jag älskar dig vännen




3 Kommentarer

Postat av: Hannah den 2009-12-22 @ 22:08:39
http://haannaahchristensson.blogg.se/

Hej Ida. Angående din kommentar, om bloggdesign. Krävs det lite mer än bara en kommentar. Du får jätte gärna ta kontakt med mig mer personligen så att jag vet att denna blogg och design kommer i väl händer eftersom detta handlar om många timmars arbete. Och som du förstår, är min blogg en blogg jag tänker gå långt med. Och förhoppningsvis kan bli en av de kända bloggerskor. Så jag kan inte göra din blogg exakt lika dan som min. Något liknande absolut. Men absolut inte exakt. Hoppas du förstår mig. Mvh Hannah

Postat av: patrize den 2009-12-23 @ 00:19:01
http://patrizeandersson.tk

hon va bra ;D

Postat av: Stoffe den 2010-06-28 @ 04:15:35

Jag Saknar Dig Vännen min!<3 Jag Älskar dig ida!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback