Senaste Inlägg

Pengar, pengar, pengar!!

Idag vaknade jag av att min fruktansvärt irriterande väckaklocka ringde,
blev att gå upp slå på datorn och göra min reflextion/analys uppgift som skulle vara
inlämnad idag, gick suveränt braa :D Och då var ändå klockan sex på morgonen, haha vem
går upp så tidigt o gör uppgifter, jo jag tydligen men vem vill vara som alla andra? :O
Iallafall skoldagen har vart bra har börjat fått kontakt med en stor del av våran enorma klass..

Nu snart ska jag hem till min mor och far och hämta min post eftersom jag fortfarande är
 skriven där så kommer min post dit.. Och posten är mina pengar:D Whiiie!!
Sen blir det att äta min mammas enormt goda mat innnan det blir hemfärd..
 Ikväll har jag ingen aning om vad jag ska hitta på faktiskt, någon kanske har förslag?
 Kommentera gärna!!



0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback