Senaste Inlägg

grääääättis!

Idag är det ingen vanlig dag för det är Mammas Och Jims födelsedag, Hurra Hurra Hurraaaa =)  Jag hoppas ni får en bra dag idag =)

Blev skolan idag en stund men orkade inte så länge kände mig hängig har vart en jobbig morgon, tjaffs med min bästa vän, men jag hoppas det löser sig snart.. Men jag älskar henne fast vi kan va lite sura ibland på varandra;)
Dagen består av att städa,tvätta och sitta en stund vid datorn/tvn och prata med min lilla kim;) sen kommer släkten hit ikväll och firar mammsen;P Bloggar mer sen,

Ha det !

      

5 Kommentarer

Postat av: 15612 den 2010-02-02 @ 17:18:20

somliga är ju inte fina.

Postat av: johanna den 2010-02-02 @ 17:59:27
http://johannaericssons.blogg.se/

jafan, men allvarligt, det är nått med mig och otur, först killen, sen vare nån fittig idiot som snodde min väska och jacka, GAAW damp :/<3

Postat av: ... den 2010-02-03 @ 18:11:16

vad är det du inte förstår? du och evelina är inte bästa vänner och ni kommer aldrig bli det! man är inte bästa vänner bara för att hon är den enda som orkar stå ut med dig korta stunder. hon är min bästa vän och jag är hennes !

Postat av: ida carlsson den 2010-02-03 @ 19:21:22
http://caarlssson.blogg.se/

Haha matilda varför vågar du inte skriva ut ditt namn? Passa dig innan jag berättar för han vad du har sagt;)

Postat av: MATILDA LEVIN! den 2010-02-11 @ 11:15:10

jooo jag vågar säga att det är jag ! / MATILDA LEVIN


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback