Senaste Inlägg

uppdatering för helgen

Fredag: Va i skolan till två, strulig förmiddag kan jag säga.. Blev sedan hem o packa och sen skynda sig till tåget, som då gick till Motala ;) Var med ida och becka och deras familj hela fredagkvällen, skoojigt:) 

Lördag: ÅKte iväg till Helén en sväng och kollade hur hon hade det och så.. Var kul att träffa henne eftersom ja inte sett henne på 4år snart =)  Sen blev det av till jennifer och tala lite och så, kul kul :) Sedan kom sweety och hämta upp mig=) Blev hem till honom och sova över där.. Det kändes som jag svävade när jag va med honom, jag kopplade bort allt annat jag hade i huvudet och tänkte bara på honom, du fick mig verkligen att slappna av.. Var verkligen en underbar kväll med dig, kollade på solsidan (som ja aldrig sett förut) och det va roligt, ;P  sen fick man sig en grogg/drink eller vad man ska kalla det=) Sedan blev det mys och massa prat om livet och så typ. Fick en känsla men vet inte hur jag ska besrkiva den, om den är positiv eller negativ. Men jag vill göra om den kvällen många gånger=)

Söndag: Vaknade upp breve en underbar sak;)  blev lite mys på morgonkvisten sådär, sedan körde sweety mig till Jennifer och där fick ja säga hejdå till sweety eftersom ja skulle hem, det kändes inte kul alls o lämna honom:(  Menmen, gick in till Jennifer ett tag, skulle ringa sj och kolla när tågen gick hem till Örebro eftersom det har vart klass 2 varning i helgen. Men tror ni jag fick tag på dom? NEJ fick jag inte. Jennifer släppte av mig på stationen i motala. Stog att det skulle gå ett tåg 13,27 men tror ni det gick? nej de va inställt, och nästa gick 14,10 gick det? nej inställt. Sen ropa dom upp i högtalren att dom har ersatt tågen med buss. Tror ni bussnarna kom? NEJ dom var så fulla så åkte bara förbi motala station. Men till slut när klockan va runt fyra, halv fem så kom det en buss som hade platser kvar till Örebro, tack o lov, men de va grymt kallt på bussen:(  Så va hemma runt halv sju typ, sköööönt..  Så jag spenderade nästan 5 TIMMAR i en väntsal, inge kul...

Vilken rolig helg jag verkar haft va? =)

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback