Senaste Inlägg

Uppdatering!

Igår blev det förkrök hos mig ännu en dag till:) det var roligt som tusan:) sen bar det av in till stan och träffade Stoffe som jag inte har träffat på minst 3 HELA ÅR... grymt länge sen, det var skitkul men han hade inte förändrats någonting, hah:) Sen blev det av på fest hemma hos johan, paaaaaarty, ;) Sedan somnade jag hos emil, haha..

Idag vaknade upp hemma hos emil vid halv tio idag och hade huvudvärk, inge kul alls.. Menmen sånt som händer när man dricker god alkohol;P  Sen tog jag bussen hem som gick 10,24 från city.
När jag kom hem så var min gullunge hemma, så jag har busat med henne hela dagen, och till och med gjort massa snö änglar och snögubbar:) Men nu har hon åkt hem:( *snyft* men hon kommer tillbaka imorron som tur är:)

Ha det !

1 Kommentarer

Postat av: Annie den 2010-01-03 @ 16:19:44
http://aaaannies.blogg.se/

Nämen hej Ida :D Jaså du har oxå en blogg, det hade jag ingen aning om. Men nu vet jag ;)

Tack så mycket :D Fixade nyss så att menyn sitter på rätt ställe, så allt ser ut som det ska nu :)

Jadu, hur jag gör.. hmm I början fattade inte jag heller något men jag utforskade stilmallarna och kodmallarna och var även inne och kollade på www.designadinblogg.se där det förklaras jättebra hur man gör. Typ så har jag lärt mig :) Ha det du oxå!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback