Senaste Inlägg

Wiiiiiihooooo taggad : )

Ojoj gud vad mätt i magen jag blev efter den goda maten min
mamma har lagat :) Har precis gjort mig iordning och ska strax åka iväg
till min snygga släktingar:)  whiii har inte träffat dom på ja vet inte hur länge sen!
Men länge sen är det iallafall :) Sen drar jag till Jonas & Calle :)
TAGGAD FÖR BREVENS IKVÄLL FOLKET!!

Och förresten vet ni vem som skickade ett sms nyss och sa "förlåt för att jag
har betett mig som en idiot mot dig" Jo VIKTOR!! Helt jävla ofattbart och jag blev
såklart arg på honom att han ens kommer tillbaka o ber om förlåtelse när han
ändå har sin EVELINA!!! Usch säger jag bara!! Du kan glömma mig nu och för evigt!


0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback