Senaste Inlägg

Dåligt väder (?)

Imorse när jag vaknade kollade jag ut genom fönstret och jag
tyckte det såg ut som att det skulle bli sol senare på dagen idag, så jag satte på
mig mjukisställ och tygskor eftersom vi skulle ha en aktivitetsdag idag!! Tror ni inte då att
det börjar ösregna när vi väl skulle ha den??! Men vi körde ändå iallafall barngruppernna (som ja va i)
och ungdomsgrupperna!! Sedan var det två grupper kvar som skulle redovisa
praktiskt men fick istället göra muntligt som gick betydligt mycket snabbar, så fick sluta
kvart över tolv idag!! Jag kan säga att jag var som en blöt katt efter den här dagen!!

Men nu ligger jag här i soffan och har precis duschat vilket var grymt skönt och sedan åt jag
min räksallad muuuums!! =) Nu ska jag sova en timma sen blir det plugga till sista provet imorgon
för terminen vilket är grymmmmmt skönt!!


1 Kommentarer

Postat av: sara den 2010-05-25 @ 17:55:30
http://beatlestokig.blogg.se/

söt & härlig blogg! menar det ♥ keep it up


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback