Senaste Inlägg

packningen pågår för ...

Packningen pågår för fullt här hemma i Odensbacken!
Nu har jag bara 5 st banankartonger kvar
och sen har jag packat klart, det ända som ska ner nu är lite
kläder och skor sen jäklar drar jag mig ifrån denna jävla håla!
 Och inte bara det nu kan jag börja cykla till skolan, det tar
MAX 15 minuter vilket är skitbra!! I´m verry happy :D



Och så får vi ju inte glömma att jag hade nationellt prov i matte
idag vilket gick sugit dåligt till en början, men senare
gick det bara bättre och bättre så jag tror nog att jag klarade det!


1 Kommentarer

Postat av: Annie den 2010-05-12 @ 17:10:47
http://aaaannies.blogg.se/

Sv: Hihih, tack! Jag har höllt på med det lite nu så jag börjar lära mig lite mer (a) Vilken verisoin av photoshop har du?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback