Senaste Inlägg

Bakis så de skriker om det

 GAAAAAAAAAH!!!!  

Shiiit säger jag bara, sandra söp mig full igår, det är inte
bra att låta henne blanda groggar för det blir
alltid 50/50 groggar ;P haha !! Så idag mår jag lagom bra NOOOT!

Men snart blire hoppa in i duschen och sen barnvakt åt min lilla
prinsessa Minna! Sedan kommer ev Carl förbi och delar några
ord med oss :)  och bäst av allt är ju att min säääääääändra kommer
snart också och då är det PIZZA som gäller sen är vi på igen, men nu är frågan

 ska jag låta henne blanda mina groggar ikväll med?

Ikväll är det iallafall tänkt att vi ska till Lindesberg och röja men
det får vi se hur det blir med det! 




1 Kommentarer

Postat av: Annie den 2010-05-01 @ 21:22:50
http://aaaannies.blogg.se/

Haha danke :) Yes odenvallen är det som gäller.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback