Senaste Inlägg

1,5 h rast :O

Herregud jag fattar inte hur skolan tänker, jag har en lektion kvar och det är
teckenspårk och den börjar halv tre och jag slutade klockan ett:O Liksom 1,5h rast!
Det stöööör mig GRYMT mycket.. Hur kul är det att sitta o vänta och inte göra
ett förbaksade dugg:O Hmm MORR på skolan!!

Och så har jag precis haft Matte B vilket sög väldigt mycket eftersom jag inte förstod
så himla mycket av vad Tobbe snacka om, men han är fööör snäll så värt att gå på
hans lektioner, haha ;)

Efter skolan blir det hem och bara dö tror jag, ev stick iväg och hyra en film tror jag!!
Imorgon är jag ledig och på onsdag med eftersom alla andra i klassen sticker iväg
på "kick-off" .. Men hela tisdagen är helt uppbokad fick till och med tacka nej till Rosémingel
i Stockholm =( 


0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback