Senaste Inlägg

Grymt skön & bra dag idag:D

Allt i skolan var grymt bra idag, lungt och tyst tänk om det kunde vara så hela tiden
i skolan?! Haha sen efter det blev det till körskolan med Julia och gjorde "sluttestet" och
vi fick 52poäng haha hade det vart på riktigt hade man klarat uppskrivningen!!
Sen blev det upp på stan för att hänga med Julia till jobbet fixade även ett clubkort där
så jag kan få erbjudanden osv.. Skaffa ett ni med vettja!!



Och just nu är jag hemma några minuter för att jag ska kunna hinna blogga lite, och när
som helst ska jag springa till bussen för att jag ska åka ut till Odensbacken en sväng och
plocka lite svamp (kantareller) med min kära pappa:D Jämt när jag är med honom hittar
jag svamp men är jag med någon kompis hittar jag aldrig.. Han för tur med sig :D
Jag älskar mina underbara föräldrar <3


0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback