Senaste Inlägg

Desstu mera negativt desstu mer tjänar jag;)

Hahaha jag vet inte hur många negativa kommentarer jag har fått sen jag startade bloggen men hallå jag tjänar pengar på det, sen kan ni klanka ner hur jävla mycket ni vill för jag bryr mig inte ett skit om vad ni tycker och tänker, detta är mitt liv inte erat ;) Men även om ni ibland önskar det.. Haha sorry nästa liv kanske`;)

Idag då, Ja nu har jag sportlov ska snart iväg och jobba någon/några timmar hos Ann-Sofie och hjälpa henne, Diesel ska få följa med också eftersom hon älskar hundar vilket är bra:) Sen i eftermiddag blir det in och träna första gången på typ 10dagar?! Inte bra men nu måste jag sätta igång igen..


0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback